onsdag 28. januar 2009

Venter....... 29.10.08

Ja!! Hva har skjedd? Jo, vi har kjørt BANANABOAT ! I går vel og merke.. Noe Siren aller skal gjøre igjen.. Var en døden nær opplevelse syns jeg!
Ellers, jo var også på grillfest på Toms bar på stranda i går, kåsli, men maten falt vel ikke heller her helt i smak hos Siren Skoie..

21.10 var vi på stooooort marked. LA PULGA i Puerto Plata. Kan tro Solveig Skoie ble nevnt en del ganger der:p Hadde vært paradis for mora mi jaaa.. Men alt jeg endte opp med var noen lus til håret og en klokke før vi gikk, ble for mye rart for meg. Og hvor endte mi?? jooda, favoritt stedet til Siren:) Hvor jeg etter litt frem og tilbake fikk bestemt meg for 4 klokker, ja for man må jo begrense seg...?
Dagen var knall, Andy (kamerat av Elgin og de) hadde bil denne dagen, så vi fikk oss en liten omvisning også i Puerto Plata, var også laaaangt inni et skikkelig fattig strøk, der elektrisitet virket som et fremmedord for folket. Er såå merkelig for meg å se hvordan folk lever, vi har det altfor godt folkens!!! Var hos Elgin sin søster, som hadde en 12 dager gammel baby der:) nyydelig unge.. Men inntrykket mitt etter det besøket var WOW!! Hadde overlevd maks en dag der. En madrass, til kanskje 5-6pers, kun et rom, ikke noe mer....? nei... ingen elektrisitet.. så matlaging skjedde på gulvet , hvor di hadde kull og ei gryte... Lover dere det var varmt der inne!

Men ellers sitter jeg nå i stolen og venter som overskriften sier, kokken Elgin skal lage mat til oss i dag også. Håper det smaker like godt som sist, ellers blir det vel nudler på Siren:)
Ellers snakket jeg me bestemor på Skype i dag:) KÅÅÅSLIII.. Må jo få sagt at en tur på besøk til bestemor ikke hadde gjort noe for meg, søøøde bestemoren MIN:)

Konklusjon: Svimus og Meiken miiin, DRA DERE INN PÅ ROMMET MITT!! NÅÅÅååå pliis??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar