onsdag 28. januar 2009

Tenker på juletiden og andre ting au da.... 01.11.08

Noe tidlig med juletanker??? Neiida, her liker vi å ha ting på stell vet dere:p
Sitter i stua og kjaser litt med Greth, mens jeg skriver:) Vi syns det begynner å bli litt småtrasig her nede, men nyheten om at vi får besøk gjorde oss glade:)
I går var vi på Halloween party her i byen, egentlig rart det der når jeg tenker litt her.. For de fleste var kledd ut for kvelden, men vi hadde jo ikke noe!! sååå.. jeg følte meg egentlig mest utkledd, siden jeg ikke var utkledd, henger dere med?:p

Ellers snakker vi mye om Svimus, Meiken min, Primadonnaen vår, Bå-ill, Maya og Pangsjååån her nede... Hadde vært knall med en fest altså!!! Blir med andre ord en saaabla fest når vi ankommer Norge...

Naboen, han under oss, med navnet Froggy, eller DJ Froggy, spiller noe jææææ-- med musikk! Han har baaare bass, og det gjør vondt i huuuue! Ja, nå kjenner dere til han, ikke noe spesielt mer å si om han...
Konklusjon: Siren gleder seg til jul og maaange pakker:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar