onsdag 28. januar 2009

Nydusjet:) 20.10.08

Dagene har løpt litt i det siste, selvom det har skjedd lite. Begynner å kjenne på kroppen at det er ikke sååå mye mer morro som skjer her, egentlig ganske likt til Mandal, foruten alle horene, varmen og turistene:p litt annerledes ja:p
I går lagde Elgin mat til oss:):) kjempe godt:) skal Siren lage til dere når ho kommer hjem jentane mine!! Men var skuffet, fikk jo bare et kyllingkår hver, bortskjemt? jeg?? neiii neiii!!
Vi har fått nett:) Så må vel inrømme at en del av tiden har blitt satt av til kjas me venner og familie. Føler nå at jeg har vært her lenge, men på kalenderen vises det at jeg bare har vært her i 17dager! Begynne bli godt vant i leiligheten, og folkens....! det fungerer enna godt mellom oss jentan:)

Var på romantisk date i forgårs med Greth.. <3 LØVLIII <3sier e bare! På menyen våres var fisk! Tro det eller ei men på min var det norwegian salomon, med bakt potet, en himmelsk saus og ei flaske vin:)

Savnet etter mine to hærlie søstre har begynt å komme litt snikende.. Di tusler lissom aller inn på rommet mitt???

Konserten den 17.......: møt kl 18.00 i gata til Elgin fikk vi beskjed om, full panikk! Vi var jo en halvtime for sent ute.. ingen grunn til panikk, show utsatt til 20.00, klokka ble 19.30... show utsatt til 21.00... joda, tida gikk... Og vi kom oss omsider til den mye omtalte plassen... show utsatt til 22.00... joda, tida gikk seint den kvelden! Men hadde masse kjekke folk å se på:)
22.45: show avlyst, ingen folk... merkelig?? kosta 600 pesos, en gj.snittlig arb. her nede tjener det pr uke!
Men en opplevelse rikere:) kom jo backstage med gutta, backstage= ingenting spes konkluderte jeg etter å ha grublet over å finne et bra ord:p

Konklusjon: Har enna tanker i hue....


2 kommentarer: